BİLMİYORUM

İdrâkine vardık mi bilmiyorum;

    Dünya'nın her yerinde aynı hisleri, endişeyi,korkuyu ve heyecanı aynı anda  yaşatmaya mâlik olan Tabiat Ana karşısında ne kadar aciz ve asalak olduğumuzun,  gitgide bireyselleşen dünyada Doğal Varlıklarımızın, Sosyal yaşamımızın ve sosyal yaşam alanlarımızın ne kadar paha biçilemez olduğunun,  Doğanın üç günde kendini yenileyeceğinin ama insanoğlunun belki üç bin yılda kendini toparlayamayacağının veya üç saniye de yok olabileceğinin, Keşkelerin ne kadar önemli olduğunun, Lüksün ve lüks yaşantının, ihtiras duygusunun sadece asalak bir köpeği olduğunun, yardımlaşmanın ne kadar ulvî ve elzem bir duygu olduğunun, insanlığın her kıtada musâvi olduğunun, İlim ve fennin öneminin, cehaletin insanlık adına virüsten daha büyük bir tehlike olduğunun, Milyarlarca dolar sermayenin basit bir maskeden veya 2 cc'lik bir aşıdan daha değersiz olduğunun, tüm kıtaların Afrika gibi olabileceğinin, Sinoplu Diyojen'in Büyük İskender'den daha zengin ve akıllı olduğunun, Güneşin bedava ama esasında en pahalı şey olabileceğinin, binlerce liralık telefonlarınızın bir bardak sudan daha kıymetsiz olduğunun;

 İdrakine vardık mı? Bilmiyorum...

Yorumlar

Popüler Yayınlar