DÖNEMECİN SONU
Hayatta insanlar hakkında edindiğim en önemli tecrübe; İnsanlara yaklaştıkça yaşlanıyorsun...
Yaşlandıkça da uzaklaşıyorsun... Sonuç olarak uzaklaştıkça ruhunun bir çocuk kalbi kadar saf olduğunu hissederek, çocukların yaşadığı o ufak ama yaratıcı ve engin hayal dünyasına havi monolog dünyaya tekrardan varıyorsun. Bu kısır bir döngü gibi... Sanırım en huzurlu yeri dönemecin sonu olsa gerek.
Yorumlar
Yorum Gönder